♥ scampi’s snel klaar en super lekker ! ♥

 

Dit maak ik als ik eens helemaal geen tijd heb om te koken en toch onverwachts volk krijg dat blijft eten.  Het is super eenvoudig met weinig ingrediënten.

dyn001_small150_200_258_jpeg_2632142_55d0cde62372bb951f4cc2de6a5a22b0 Ingrediënten:

– scamp’s zoveel je wil per man

– room

– peper en zout

– pili pili in vlokjes

– beetje kipbouillon (ik heb poeder vorm)

– tomatenketchup

 

Bereiding:

dyn001_small150_250_316_jpeg_2632142_328d7b5b66b19dd1005d2725a7c1c576

Maak de scampi’s proper en snij een opening vanboven waar het darmkanaal is.  Haal het darmkanaal eruit.  Laat room indikken op een vuur en voeg erbij: peper, zout, beetje kipbouillon, pili pili (genoeg) en veel ketchup en roer alles door.  Laat de scampis hierin koken, en voila.  Dien op met brood of met pasta.  Ik ken dit recept uit een italiaans restaurant, er is niets aan en het is heerlijk.

 

 

 

 

 

smakelijk

 

xxx

Over zoekezoef

Ik ben een gescheiden mama van 3 lieve schatten van kinderen. Karl & Rick 8 jaar en een dochtertje Caro van 10. Ik ben psychiatrisch verpleegkundige en mijn hobby is koken, vandaar deze blog.
Dit bericht werd geplaatst in hoofdgerechten vis. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

