♥ uitstap Grotten van Han ♥

H et was goed en niet goed. Mijn 3 kinderen waren niet te doen. Na een rit van 1 uur kwamen we aan in Han. Wat moesten ze, naar toilet, natuurlijk kan ik nog inkomen. Dus we gaan iets drinken en ze gaan alle drie naar toilet. Voor we vertrekken zeg ik nog: “ga nog maar eens naar toilet” en ze gaan. We komen in de grotten aan, een toch van 1.5 uur. We zijn er nog geen kwartier en voila ze moeten alle drie naar toilet !!!! Er is daar geen toilet !!!! Daar liep ik mooi met 3 kinderen die als een eend liepen omdat ze naar toilet moesten !!! Fijn is anders. En dat heeft ons dus 60 euro gekost alleen inkom. Dan zijn we nog iets gaan eten en drinken en eten. Een dagje dat ons dus meer als 100 euro gekost heeft en waarom?? Om ons op te jagen. Affin, bij het naar huis gaan zijn we nog gestopt in Banneux en hebben een kaarsje laten branden. Je weet nooit waarvoor het goed is.

   http://widget-bf.slide.com/widgets/slideticker.swf

 

groetjes van Anneke

xxx

Over zoekezoef

Ik ben een gescheiden mama van 3 lieve schatten van kinderen. Karl & Rick 8 jaar en een dochtertje Caro van 10. Ik ben psychiatrisch verpleegkundige en mijn hobby is koken, vandaar deze blog.
Dit bericht werd geplaatst in familie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

