♥ Nieuwe creaties ♥

Pretty girl

 

gothic chic.gif 

prettygirl2

 

Groetjes van Anneke

xxx

Over zoekezoef

Ik ben een gescheiden mama van 3 lieve schatten van kinderen. Karl & Rick 8 jaar en een dochtertje Caro van 10. Ik ben psychiatrisch verpleegkundige en mijn hobby is koken, vandaar deze blog.
Dit bericht werd geplaatst in Psp. Bookmark de permalink .

Een reactie op ♥ Nieuwe creaties ♥

  1. toverfee zegt:

    hoi Anneke
    Jouw crea\’s zijn ook mooi hoor.
    Kun je me nog eens zeggen welke link ik voor lesjes aan je hebt doorgegeven?En wat die editor voor space betreft daar weet ik geen andere van.http://members.home.nl/alexjojojessica/dreamoffantasy.htm
    Als dit niet de link was die ik je gaf moet je je hier eens aanmelden.Hier staan lesjes op voor beginners en gevorderden en ook een editor voor spaces.Er staan op deze site ook hele mooi tubes.
    Je moet je er wel aanmelden.
    Je krijgt dan een eigen mapje op de site waar al jouw crea\’s in bewaard worden.
    Ik zit ook op deze site.
    Ik wens je vast een heel fijn weekend!!
    dikke kussssssss  Jacqueline
     
     

Geef een reactie

