♥ Even geen nieuwe recepten ♥

Wegens het overlijden van mijn moeder, en ik de enige ben wat over is en dus heel veel werk heb met het huis leeg te maken en te verkopen ga ik even geen recepten meer zetten, hopelijk op begrip.
 
grtjs

Over zoekezoef

Ik ben een gescheiden mama van 3 lieve schatten van kinderen. Karl & Rick 8 jaar en een dochtertje Caro van 10. Ik ben psychiatrisch verpleegkundige en mijn hobby is koken, vandaar deze blog.
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Een reactie op ♥ Even geen nieuwe recepten ♥

  1. Natazja zegt:

    Gecondoleerd en heel veel liefde, sterkte en kracht voor jou en iedereen die haar dierbaar was.Liefs Natazja xXx

Geef een reactie

